Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Γράμμα-πρόσκληση από την Πορτογαλία

Φίλες και φίλοι, διακόπτουμε τη ροή του προγράμματός μας γιατί σήμερα έλαβα με email μια έκπληξη.
Θυμάστε που σας είχα ζητήσει να στείλετε ένα γράμμα σε ένα γνωστό, αγαπημένο σας πρόσωπο, εκτός των δικών μας οργανωμένων ανταλλαγών και να μου στείλετε τις φωτογραφίες του φακέλου.
Κάτι τέτοιο συνέβη σήμερα.
Έλαβα ένα email από μια φίλη του Happy Mail, η οποία είναι Ελληνίδα που μένει στην Πορτογαλία, την Πολυξένη.
 
Η Πολυξένη, λοιπόν, μου λέει μεταξύ άλλων:
"Για εμένα η αλληλογραφία αποτέλεσε πολύ σημαντικό μέρος τόσο στην παιδική μου ηλικία όσο και μεταγενέστερα. Ωστόσο, για να είμαι ειλικρινής, τα τελευταία χρόνια είναι κάτι που συμβαίνει όλο και πιο σπάνια. Τα συναισθήματα είναι ανάμικτα καθώς η συχνότητα πολλές φορές είναι ο συντελεστής της νοσταλγίας και της συγκίνησης.
Παρακινούμενη από την ιδέα σου και εμπνευσμένη από την προσωπική μου εμπειρία, δημιούργησα έναν φάκελο-πρόσκληση, με τον οποίο προσκαλώ την επτάχρονη ανιψιά μου να έρθει να με επισκεφτεί στην Πορτογαλία και την παρακινώ να αλληλογραφεί μαζί μου."
 
 
Ιδού οι φωτογραφίες που μου έστειλε!
 
 
 
Εκπληκτικός ο φάκελος και ελπίζω η μικρή ανιψιά να ξεκινήσει αυτό το όμορφο ταξίδι για την Πορτογαλία για να συναντήσει τη θεία της αλλά μέχρι τότε να ξεκινήσει η δική τους ανταλλαγή γραμμάτων που σίγουρα θα τους φέρει πιο κοντά, κι ας βρίσκονται τόσο μακριά!
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου